Utkast: Mars 6, 2010

Vilken stor påverkan solen har på oss alla.. Alla blir glada, positiva och livslusten ökar genast. Så är det för mig iallafall. Den får mig att känna meningen med livet på något sätt. Jag ÄLSKAR DETTA!

Igår hade vi idrott direkt på morgonen och Louise hämta mig och vi var några cm från att krocka rejält, riktigt läskigt haha. Idrotten gjorde att jag har så fruktansvärt ont i mina armar och ja, hela kroppen. Efter skolan körde Johanna med mig hem sedan åkte vi med mamma, per och alla våra 5 hundar till falsterbo och gick där och mööööös. Efter det åt vi på restaurang sedan hem, duscha och göra vid sig för utgång.

 Vi gick till crown och hade så sjukt jävla roligt, dansa i flera timmar sedan fick vi GÅ HEM FRÅN KONSERTHUSET. Heeeelt sjuuukt jobbigt! Våra fötter är inte mänskliga idag kan jag ju säga haha.

Idag vakna vi ganska sent eftersom att vi kom hem ganska så sent, eller ska jag säga tidigt på morgonen? :P Vi har gått en promenad ner till affären och köpt frukost sedan kämpat med ett stort isblock i vår pool haha. Nu vet vi inte vad vi ska göra. men något blir det förhoppningsvis :D












Vi, osminkade och söta haha


Nu ska vi ut i det fina vädret :D:D lägger in fler sen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och rasmus inte tillsammans längre?

2010-03-07 @ 17:39:41
Postat av: johanna

Patricia och Johanna det fiinaste paret som finns :D haha

Jag bara älskar dig Pattiii :D

Gud vad mysigt vi hade det i falsterbo, detta måste vi bara göra om :D

<3<3

2010-03-11 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0