Ystad Saltsjöbad

Idag var vi på Ystad Saltsjöbad med klassen. Fick en liten rundvandring sedan blev det bad och en massa mys :) Sånt skulle man kunna göra varje dag.. Ännu bättre och mysigare hade det varit om man åkte iväg med sin pojkvän (Om man haft någon ;)) När man kom hem var men helt slut. HELT DÖD alltså haha.
Vi bada och mös i flera timmar ju, nä fy vad skönt :D Nu LÄÄÄNGTAAAAR man bara till sommaren :O

Jag ville gå bartenderutbildning till sommaren men det blev aldrig så tyvärr och det är lite tråkigt tycker jag. Hade varit en rolig upplevelse ju!

Jag älskar verkligen mina tjejer ni är bäst. Är så sjukt glad att jag fått lära känna er <3


Jag ser ut som ett MONGO haha..


Mer bilder kommer när jag fixat en sladd till mobilen som ska gå til datorn :(

Kommentarer
Postat av: ISOLINA

Åååh! Dit vill jag!!!

2010-03-09 @ 21:41:01
URL: http://isolina.blogg.se/
Postat av: johanna

Vad skulle vi gjort utan varandra <3

2010-03-11 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0