Blandade känslor

Vilken dag, vilken vecka.. Har gått super hela veckan. FIck reda på att det blev MVG i svenska B, har haft kompletering för MVG i samhällskunskap och blev klad med projektarbetet och idag redovisa jag det och det gick super.

Har varit en känslosam dag idag, har äntligen blivit klar i skolan med allt. När jag skulle prata om migg projektarbete förklara jag allt för både åhörarna och mig själv och jag är så stolt för vad jag har presterat detta sista år. Utvecklingen går inte att beskriva så det har varit en stor dag idag.

Trots att jag är så glad kommer tårarna, jag vet inte men det känns fortfarande som att det är något som fattas :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0