Så här är det..


Oj oj oj, vilken kväll det var igår.. Helt sjuk var den. Den börja trevlig och sluta i KAOS!!

Jag låter folket beté sig som de alltid gjort dock ser man det sjuka i det nu när man kommit upp i ålder. Jag har blivit den jag är idag mycket tack vare att jag alltid haft mina egna värderingar och gränser. Idag vet jag hur jag vill vara och inte, ser därför ner på dem som beter sig som svin.

Jag har haft mycket upp och nedgångar de senaste åren men allting kommer i ett resultat nu för nu känner jag att jag har en tid framför mig där de hinder jag haft innan inte kommer stå i min väg längre. Det handlar om människor, det handlar om ångestproblem, det handlar om utbildining och framförallt rädslor.

Alla dessa saker har jag inte blivit av med och vissa av dom vill jag inte heller bli av med. Men man håller de på avstånd numera, lagom räcker. Jag lyssnar mer till mig själv och jag känner själv hur jag utvecklas till det bättre hela tiden.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon Patricia..jag blir lika glad varje gång jag märker hur du växer!!!Du har gått igenom myket skit...men det har kanske änndå särkt dej ..TRO PÅ DEJ SJÄV för du ÄR BRA!!!

2010-05-09 @ 13:54:20
Postat av: Anonym

kan inte nog beundra och jubla över det som du skrivit idag!!för mej känns detta bara sååå bra!Det känns som du har landat på något sätt...om man blickar tillbaka hur du har mått så är detta en lättnad för oss alla!!!VI ÄLSKAR OCH BEUNDRAR DEJ verkligen mitt <3!!LOVE YOU!!!

2010-05-09 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0