BÄSTA DAGARNA PÅ LÄNGE <3

Vilka dagar det varit. Jag som skulle plugga, istället har jag legat hemma med Johanna och mått som vi förtjänat. I torsdags satt vi först hemma hos mig några stycken och förfesta, sedan drog vi vidare till båten. När vi kom hem åt vi lite "nattamat" med min lillasyster. Det roligaste under hela kvällen var när vi kom hem:


Det sjuka var att vi satt och asgarva åt att det läckt ut något från kylen:








Igår körde vi till Anneli och snacka en stund under en promenad.



Sedan Fick vi sms om att det var förfest så vi bestämde oss alla tre för att sticka dit. Jag och johanna skulle absolut inte dricka för vi var grymt bakis men det blev inte som vi tänkt oss och det är jag glad för. Kvällen var helt underbart rolig. Tack alla ni, ni är bara så bäääst <3

(Johannas outfit haha)





KIPPIS (SKÅL)

SÖTNOOOSSAAAAR









Hahaha OMG Linus

Johanna, vår första pussebild haha ;)

Pusskalas :P












Sedan stack vi till Chilli och hade en SUPER kväll <3

JOHANNA JAG ÄLSKAR DIG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0