All by myself

Då var det måndag igen och vad innebär det då. En vecka närmre nu juu, MFF spelar idag och jag håller tummarna och en ny vecka att försöka skärpa sig :).

Jag är så grymt trött nuförtiden. Förstår inte varför jag tränar en hel del och det ska ju göra en piggare men jag är ständigt trött och helt slö i kroppen. Känns inte bra alls har inte orken till något längre. Efter mycket sovande idag tog jag mig till gymet och körde Indoorwalking. Vi var två st plus en instruktör så det blev ett hårt pass men mår bra nu ju :)

MFF spelar ikväll är sugen på att se matchen men har inte så många fotbollsintresserade vänner :(. Sitter nu hemma själv och har fett tråkigt, hatar att vara själv vill alltid ha någon vid min sida <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0