Nytt löfte!

Första dagen på länge då jag fått en hel del gjort. Lite stolt är jag faktiskt ;)..
Idag körde jag mamma i morse, åkte direkt till gymet och körde i en timme sedan åkte jag hem käka och nu har jag till och med fått ner ett bersonligt brev på papper :).. BRA JOBBAT!

Nu tänkte jag snart gå upp och städa min HEMSKA gerderob, det kommer inte bli kul kan jag ju direkt säga. Klockan 17.00 blir det indoorwalking och efter det 18.00 Flowin. Första gången jag ska testa det men kör indoorwalkingen först hihi. Har dock börjat äta sämre så måste fan skärpa mig med det också eftersom att det är det viktigaste. Lets do it! Jag har ca. 2,5 kg kvar på mindre än tre veckor :O

Och ett sista löfte: Inget drickande fram till nyår !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0