2011 är MITT år!

Okej förstår typ ingenting. Allting gick från toppen till botten på väldigt kort tid. Jag har tagit mig igenom detta ett x antal gånger hur kan det vara lika svårt varje gång? Eller lika svårt är det kanske inte, har mognat i rollen nu så är kanske inte lika krossad som jag var första gången.

Man kan alltid lära sig det mesta men detta är en sak som är så svår att lära sig att gå vidare. Men det är inte bara personen man kommer sakna det är så mycket mer, såååå mycket mer. Jag är helt förälskad i släkten och det kommer jag aldrig sluta vara. Men nu är det väl dags för mig att vakna som en mycket god vän sa till mig. Jag hade ett hopp om ett perfekt förhållande med förbättrade omständigheter, jag hade så mycket och ge men fick inte ens visa en fjärdedel.

Jag ska nu fortsätta ta hand om mig själv och bara ha roligt för det är något jag kan, ha roligt. Jag kan klara detta ännu en gång och 2011 är MITT ÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0