Älskar att träna !!

Tillbaka till verkligheten idag då. Har dock inte gjort så mycket, har blivit väldigt lat av mig. Åt tacos innan från igår och fick lite små ångest så jag åkte till gymet och körde kondition i 60 min. Är ganska nöjd men man blir inte så trött som man blir när man har någon som tränar en, jag har inte riktigt den motivationen.

Jag älskar verkligen att träna, önska bara att jag hade mer kunskap när det gäller gym. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra och hur många repetiotioner, det suger ganska mycket. Jag bara gör lite :(

Nu tittar jag på Biggest Looser som jag älskar att titta på haha :) I morgon ska jag träna minst två gånger vill fan ge allt nu den sista tiden. Det är faktiskt bara 3 veckor kvar :O:O..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0