Älskar dig Johanna <3

Måndag= Ny vecka, nya utmaningar och nya möjligheter. Min vecka har inte börjat som jag hoppats på men får väl ta tag i det i morgon. Vaknade tidigt för att köra mamma sedan åkte jag hem och la mig igen och var sååå himla trött kom inte upp ur sängen.

När jag väl kom upp tog jag mig till JOhanna och gick en mysig promenad på landsvägen i solen. Vi gick sedan hem och planerade lite inför min födelsedag, åt och efter det åkte vi hem till mig och träna lite på vårt fält. Just nu ligger jag i mitt nystädade rum, nyduschad med mysiga ljus och massa bra på TV:n..

Johanna jag älskar dig. Du är min andra halva!



Lite bilder från lagfesten:

PAppa, jag och Carro flippa ut innan jag skulle iväg och testa lite olika kavajer :)




OCh så har vi lagfesten där alla blev fulla och glada ;)







Nej detta var jobbigt. Alla bilder finns på Facebook ;)

Kommentarer
Postat av: JOhanna

Åååh JAG älskar dig Patricia. Vill man ha mig får man dig på köpet <3

2010-10-11 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0