HEEELG

Helg helg och helg.. I fredags var jag bara med JOhanna och hade det trevligt. Vi hade sjuuukt roligt sexsamtal med min mamma som jag aldrig haft på detta viset men det var kul och inte pinsamt då min mamma är som min bästa vän.

Igår spela jag match sedan blev det lagfest på kvällen. Jag gjorde vid mig hemma hos pappa och vi flippa ut totalt alla tre (pappa jag och min syster). Lagfesten var helt galen, folk körde all in. Ett råd: är du relativt ny så gå inte nykter till en fest där alla andra dricker. Det var trevligt och så men jag skulle nog behöva ett glas eller två för att våga mer :). Bilder kommer senare har inte orkar lägga in dom dock :).

Skulle vara med gullet men det blev ju inte så till sist så jag somnade på soffan. Nu ska jag iväg och handla lite skönhetsprodukter och make up ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0