Tack Josefin <3

Tack så mycket Josefin för att du fixa min blogg <3 (www.josefinous.blogg.se)

Hade en riktigt nice kväll igår måste jag säga. Körde mamma i morse, kom hem och somnade sedan tog jag tag i livet och gick ut och gick en runda och avsluta på gymet. En promenad på 1 h och 10 min. Sedan tränade jag överkroppen på gymet.

Jag vet inte vad jag ska käka när jag går hemma så ibland blir det att jag blandar en pulverpåse som är fantastiskt god, smakar varm choklad :) Sedan blev det makaroner och köttbullar, MUUMS!

Nu är min älskade Johanna här så vi ska ha en liten myskväll sedan är det ny dag och MIN FÖDELSEDAG!


En liten bild från i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0