Ni är helt underbara <3

Vill börja med att tacka alla mina underbara vänner för en fantastisk kväll. En lugn men grymt rolig kväll. Ni är verkligen underbara, jag älskar er <3

Firade som sagt min 20årsdag
igår. Började med att jag åkte till Anna för att färga min utväxt. Det blev ju inte som vi tänkt oss utan det blev mer åt det gula hållet men det fann inte så mycket att göra åt saken då jag hade kort om tid.

Började med att fira med släkten på dagen sedan fixade min familj till lokalen medan jag var och gjorde vid mig. På kvällen kom alla mina härliga vänner och vi hade en grymt trevlig kväll. Kvällen var lugn men behaglig. Vid  tolv- halv ett åkte vi som var sist till slagt. Hade en grym kväll på slagt med och idag blir det en massa mys och bara njuta av livet som 20 åring.

Än en gång tack alla fina människor för att ni kom och gjorde min dag underbar <3

Vi tog en del bilder såklart dock ser det ut som att det är riktigt trist på festen men det var långt ifrån tråkigt :)




Mina älskade pojkar <3

En snygg Nathalie <3





Jag älskar dig Johanna så sjukt mycket. Du är som min syster <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0