Vad vill jag egentligen?

Usch.. jag sover inte riktigt bra på nätterna och det är jobbigt. Vaknade tidigt och tog en timmes promenad i det mysiga vädret. Just nu ligger jag i min säng och ska se om jag kan fixa det min Jobb Coach bett mig att göra, vilket är CV, personligt brev och mina personliga mål.

Problemet är att min coach vill att jag ska jobba som säljare men kan känner inte att det är vad jag vill göra. MEn när jag tänker på vad jag egentligen vill göra så har jag ingen aning. Det är så svårt. Jag vet att jag vill jobba med människor och jag vill prata haha. Men vad kan jag jobba med? Sitta och sälja saker känner jag absolut ingen passion för men han tror att jag kan bli bra inom säljyrket.

Ska fixa lite med detta sedan ska jag ta mig till gymet tänkte jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0