Vill flyttaa

Har sovit hos gullefisen hela veckan And I Love It. Har jobbat två dagar och nu har jag varit ledig i två. Då har jag fixat en massa saker och TRÄNAT :D Idag ska jag spela match och min papps ska med och titta. Det är riktigt skit väder dock!.

Jag och Johanna kom på idag att vi vill flytta ihop. Vi vill flytta till en trea tillsammans och sedan tar vi två av våra hudar eftersom att vi har 6 st hemma hos mig. DOCK har vi inget jobb så det får vi skaffa först hahaha, ett ganska stort problem :P.

Vi vill ha en lägenhet som ska innehålla färgerna ROSA såklart, vitt och marinblått. Jag bara älskar dessa färger <3.

Johanna käka frukost hos mig medan vi titta på bilderna från reunion sedan blev det gymet. Nu ska jag ta det lugnt och ladda inför matchen haha.

Bilderna:







ROomates





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0