Dålig dag idag..

Har legat i sängen och på soffan hela dagen och deppat. Ja, man har sånna dagar också och dom suger verkligen. Jag vill bara ha ett jobb nu som kan fylla mina dagar och min plånbok hihi :) livet är tråkigt utan pengar!

En annan sak som får mig att deppa är att jag är så djävulskt svartsjuk, det förstör mig. Livslusten bara går rakt ner när jag blir svartsjuk min personlighet bara försvinner.

En tredje sak är att jag bara vill gå ner i vikt nuuuuuu! har varit ute och gått varje morgon i två veckor utom denna morgonen..

Så det som skulle göra mitt liv perfekt nu är att jag skulle tappa ett kilo iallafall så att jag känner att jag är på väg och få ett jobb då skulle jag må fett bra..

Förresten, var på arbetsintervju igår på ett bemanningsföretag som behövde någon direkt. När jag kom dit så sa hon att företaget som behövde personal hade så pass brottom så hon hade anställt någon på morgonen så FUCK IT!

Sköööönt snart ny dag med nya möjligheter :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0