Det går framåt = NERÅT :D

Fy vad jag är dålig på det här med att uppdatera men vad f***n. Jag är fortfarande arbetslös, min tid går till att träna så mycket som jag bara kan.

Min veckas träningspass har änn så länge sett ut så här:
- Måndag: Morgonpromenad. 19.00 Indoomalking 20.00 Body Pump
- Tisdag: Gymet med Johanna på morgonen
- Onsdag: Morgonpromenad sedan fotbollsträning på eftermiddagen.

Känner mig duktig nu faktiskt och har nyss mätt mig och har gått ner en centimeter på de flesta överkroppsdelarna men f*n inte benen som jag vill :(. 1.5kg har jag också lyckats gå ner WOHOO!..

Tiden går snabbt nu juuuuu.. snart min födelsedag som jag ser fram emot enormt för då ska jag få min andra chans. Studenten var bra men har en del att ta igen då jag var lite to drunk haha. Sedan blir det ju snart November mina vänner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0