Så duktiga vi blivit :)

Igår var en BRA dag. Först var jag ute och gick en mil med pappa i bulltofta, riktigt härligt sedan kom jag hem och käka lite då Johanna kom. Vi satt och tog det lugnt sedan ringde det på min telefon och då var det en arbetsgivare som ringde och fråga om jag vill komma på intervju idag så det blir intervju idag efter det blir det att massera klagshamn på deras matchj och efter det blir det träning för min del. Fixa dessutom min utväxt igår så nu känner jag mif fräsch igen :)

Idag har jag vaknat tidigt för att duscha ut inpackning som jag hade i håret. Sedan gick jag en timme med Johanna och pappa och nu sitter vi och luffar. HAr nyss käkat ska kolla på TV lite sedan börja göra vid mig i tid för en hektisk eftermiddag :) 


Min och Johannas fina skapelse när vi inte hade något att göra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0