Trött på det NU!

Faaaaaan vad jag är trött på denna leken. En lek som jag inte vill vara en del av men som hela tiden påverkar mig i allt i mitt liv. Vadå för mycket? det är inte så konstigt när du betér dig som du gör mot mig ju. Du sätter mig i en osäker position och jag vet ju vad du har gjort förut. Testa att ge så får du jävligt mycket tillbaka också. Vill bara vara och njuta av stunden men du gör inte det lätt..
Så nu har även jag fått avreagera lite haha..

Var på Hipp igår
med min älskade Johanna, nyktra och duktiga. Hade jätteroligt i början men sedan tappa vi suget ganska mycket haha. Skönt nog så hade vi kört in så vi kom hem kvickt och lätt :).

Nu är det så att jag ska gå ner 6 Kg på två månader, och jag vet inte hur?!?!?! en personlig tränare nu hade ikke varit fel. Jag gör så gott jag kan, vill bara kämpa r*ven av mig nu men neeeej! då har man fett ont i halsen dock sa läkaren att det inte var något men jag mår inte alls bra och kan inte göra allt för mycket innan det snurrar i mitt huvud rejält. Jag som är såååå taggad nu. Men än så länge går det bra med maten iallafall (H)

Min luuunch (H)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0