Gå gå och gå..

Usch vad jag varit duktig denna veckan för att vara jag :).

Måndag: ute och gick på morgonen
Tisdag: Höllviken på promenad med Jojjo och Anneli sedan ytterligare en med Felicia och Johanna.
Onsdag: Träna fotboll
Torsdag: Lång promenad sedan gym på morgonen
Fredag: Väldigt lång promenad på ribban/västra hamnen :)

Detta är då bra för att vara jag haha jag är igång iallafall och det kan ju bara bli bättre nu hoppas jag. SKönt med en lång promenad idag lämnade först mamma så var jag i området så det blev en mysig runda på ribban och i västra hamnen med full musik i öronen och en massa sms haha :D

Vad händer ikväll? jag har ingen aning just nu men har lite funderingar. Hade varit kul att dra ihop allt folk och göra något trevligt tillsammans men klockan har runnit iväg så jag har inte planerat något. Måste färga min utväxt också :( Det är så jä'la jobbigt. Nej nu ska vi laga tacos (K)


Lite bilder från dagens gång :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0