Älskar livet <3

Oj vilken vecka detta har varit. Fan vad jag älskar att träna!
Denna veckan har jag tränar en hel del men på ett roligt sätt. Har börjat åka rullor eller inlines kalla det vad du vill.

I måndags tog jag först en morgonpromenad och senare på dagn mötte jag upp johanna på ribban. Där tog vi på oss våra rullor och tog en runda till Limhamn, köpte sallad på Go Go Green och åt i Limhamns småbåtshamn. På kvällen var det meningen att vi skulle till etage men vi blev trötta på förfesten haha. Vi hade våra rullor med oss så vi åkte hem på natten SKÖÖÖNT!

Igår fick vi ett ryck och packade väskorna och åkte från Lindeborg till sibbarp. Stanna där och njöt av utsikten och åt en frukt sedan tog vi oss vidare till Ribban och till sist västra hamnen och hela vägen hem :)

Fiiiiiiiiiiiiiiint väder var det med, riktig sommakänsla!

På kvällen blev det först grillning. Sedan tog vi på oss hela familjen och spela först basket sedan blev det kubb :)





Kalkbrottet


Sibbarp


















SEN VAR VI HELT SLUUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0