Konstig dag ...

Denna dagen har varit väldigt märklig. Har varit snuvig i några dagar och trodde att det var allergi men jag mår verkligen jättedåligt. Huvudet känns tungt, näsan är täppt, kroppen är slö och ögonen bara rinner. Ville träna idag men ibland måste man lyssna på sin kropp så jag fick hoppa över det idag och hoppas på att må bättre i morgon.

Mamma och Per är i husvagnen i Falsterbo och ska sova där och det innebär att jag och min syster är hemma själv hela kvällen och natten vilket jag kan tycka är mysigt. Dock svek hon mig och stack ut med kompisar men hon kommer nog snart. Är mysigt att vara hemma själv nerbäddad i soffan, dörren öppen och hör alla fåglar, ser solen går ner och känner mig svag i kroppen (tycker synd om mig själv hehe) ..

Jag saknar att ha ett förhållande, att ha någon att berätta allt roligt som händer för, en som man alltid kan räkna med och som man alltid har något att göra med. Ändå vill jag absolut inte ha ett förhållande men alla saknar väl det ibland. Trivs bra som singel men visst är det kul och spännande med ett förhållande :)

Nej nu ska jag kolla på kläder på lite hemsidor och drömma mig bort en stund haha.

Här är lite bilder från festen jag ordna till Johanna:


Först kidnappa vi henne och tog henne på en galen runda i Malmö



Jag älskar dig


Tjejmiddag innan resten kom



Jag, Johanna och våra systrar



Folk



Johanna fick uppdrag och ett var att ge en tjej en lapdance ;)



Sunny tjejerna ;)



vi är som vi är



Johanna älskar solnedgångar och hon fick en :)





Nu ska jag fortsätta mysa framför TV:n och kolla lite fina kläder på internet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0