Kommer bli en prefekt dag ...

Långfredag och helg kan det bli bättre?

Ikväll ska vi fira min kära vän Natali som ska ha en stor förfest sedan beger vi oss till Etage :).
Jag och Johanna åker tidigare till henne för att hjälpa till med förberedelser och fixar oss där. Det kommer bli hur bra som helst.

Min dag har börjat nästan perfekt hehe. Vaknade 06.30, kollade på TV där var en del filmer att välja mellan men valde prinsen av Egypten, älskar de filmerna. De filmerna hjälpte mig bra på historian i skolan kan jag ju säga :).

Har käkat havregrynsgröt och tryckt i mig lite kaffe. Hatar båda två men de är bra för kroppen och den måste man ju tänkt på ibland eller? :)

Köpte nya löparskor igår, ÄNTLIGEN! Jättefina och till ett helt okej pris. Nu när vi ska börja springa istället för att powerwalka så får man ju ha riktiga skor. Nu ska vi bli hälsosamma. Det har faktiskt gått jättebra denna veckan och idag ska vi förstöra det med alkohol. Men vi har sagt att detta är sista helgen på iallafall 8 veckor vi ska försöka iallafall haha..

Köpte även min kamera igår och jag är supernöjd. En Sony HX 5 Tror jag att den heter. Filmar i full HD och tar grymma bilder. Fy vad skönt att äntligen ha en egen kamera, har väntat länge :) Har en systemkamera men den vill man inte ha med när man går ut den är klumpig ju. Så det blir massa fina bilder ikväll :)





Lite bilder från två senaste veckorna:


Jag testa rött läppstift hehe


Jag köpte min efterlängtade jacka :)


Fick mysa med min lilla prins <3


Fin kille. Älskar verkligen honom <3


Vacker hund :)


Lekfull vovve



Han släpper inte sin röda boll haha..


Många bilder på Neo men han är bara så fin :) Måste ju visa upp killen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0