MIN PÅSKHELG :)

Nu är hela påskhelgen över..

En helg som har innehållt allt och ingenting faktiskt. I fredags firade min kära vän Natali så det började med firande hemma hos henne och sedan begav vi oss till etage. Jag och Johanna lyckades stanna tills de stängde 05.00. När vi kom ut började det att bli ljust så vi åkte med Chrille hem som hade spelat på etage men fick ett ryck och åkte ut en rund i västra hamnen och gick en sväng och såg solen gå upp. Mysigt och en helt perfekt kväll!


Fina Natali 20 år <3



Lilla Johanna



hmm??

vad gör jag??








Solen påväg upp.. jadåå


På lördagen blev det påskmiddag med lilla släkten och mamma gjorde jättefint



Sedan blev det en lugn helg. Skulle egengtligen till Båstad i lördags men blev fel med transporten dit haha så det blev ingenting. Igår åkte vi dock till sibbarp och grillade lite och hade det mysigt.


Vi spela kubb och jag och johanna vann överlägset :D







KALLLT???



Misslyckade korvar!



Grilla marshmellows :)

MYSIGT!!!!


Massor av bilder men det är alltid kul eller ?

Den 6 Maj ska jag och Johanna åka till Uppsala och umgås med en vän som vi träffade i somras i Sunny Beach och det ska bli superkul. Just nu gör jag inte mycket på dagarna. Försöker att träna så mycket jag kan och äta rätt. Har fortfarande inte sett något resultat men ja, jag fortsätter träna så ska det väl bli något resultat nu :D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0