Kortfattat om min sommar :)

Tillbaka :)
Riktigt längesedan jag skrev.
Jag håller på i perioder men vad gör det liksom haha.. Tänkte börja lite igen, uppdatera vad som händer i mitt förnuvarande härliga liv.

Det har hänt en hel del sedan sist. Innan sommaren lyckades jag gå ner 7 Kilo. har dock gått upp 3 nu tack vare alkholen, ångest. Har gått bartenderutbildning i Båstad som var det bästa jag gjort i mitt liv. Det var det roligaste jag gjort faktiskt. Just nu jobbar jag ytterst lite på gymmet, hoppas på mer och håller på att söka bartenderjobb. Det verkar gå framåt nu så det är bra..

Har börjat gå ut en hel del, kul att gå ut men nu ska man bli nykterist ett tag framåt haha. Gå ut men göra det nyktert är vad som gäller nu.. Tränar med min chef nu på gymmet som bara den, beach 2012 är målet nu haha. Men det ska nog gå bra för han kör riktigt hårt med mig och min syster. Känns jättebra :)

Så mitt liv just nu är nästan så bra som det kan bli. Känner att det är onödigt att gå och må dåligt för saker som har med ens utseende att göra. Varje gång jag kollar på gamla bilder så förstår jag aldrig varför jag gnällde. Nu bryr jag mig inte, jag accepterar mig som jag är då får andra också göra det. Dessutom så är det aldrig någon som klagar, jag gör mitt bästa och tränar för att må ännu bättre :D

Visar lite bilder här nu men kommer mer sen, har en del roliga historier med ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0