Solig nästan sommardag

Vad fin dag det har varit :)
Tog en runda med Johanna
på ribban / västra hamnen. Vi hade en hel del att snacka om, det som vi brukar snacka om: LIVET! det är skönt att gå och snacka om sina mål och klura ut vad man egentligen vill. Jag kommer aldrig fram till något men jag kommer fram till vad jag vill för stunden. Jag vill skaffa mig ett jobb som jag inte bara har några timmar på och sedan vill jag spara massa pengar och resa nästa år.

Efter det tog jag en fika med Isabell som gick i mitt lag där jag spelade lite innan. Vi har inte träffats på länge så vi hade en hel del att snacka om :) .. Åkte sedan hem för att äta, att vara nyttig är inte alltid så roligt men det får väl gå. Sedan träffa jag My, Carro och Linn så satt vi och snacka en hel del. Och nu ska jag iväg igen, käka lite för jag är hungrig igen sedan blir det väl en promenad med övernattning i pappa lägenhet :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0