TRÄNING!!






Såja.. Då har vi tränat idag igen.

Vi är duktiga tjejer.
Fick höra igår att vi skulle få överraskning idag och det fick vi. Inte bara att vi skulle springa mer och gå mer utan vi fick även massage. En dag för Caroline och Patricia tydligen.

Började med att springa 5km, jag klarade 4 men tog den sista kilometern ändå. Sedan fick jag massage och efter det gick vi i rask takt med lutning 5 km. Så jag och min duktiga syster har idag avverkat 1 mil. 

Dom andra dagarna har vi också gjort en mil och mer men då har vi gått, sprungit, gått sprungit. Är stolt för att vi klara springa allt först sedan gå :) Vi är på gång nu så vi ska bli riktigt fina :)

 



 

 



Vi är duktiga tjejer. Fick höra igår att vi skulle få överraskning idag och det fick vi. Inte bara att vi skulle springa mer och gå mer utan vi fick även massage. En dag för Caroline och Patricia tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0