Vill ha sooool!

Onsdag och såååå tråkigt väder. Vad händer med vår "sommar". Vi bestämde oss för att stanna i Sverige denna sommaren men det ångrar vi nu. Nej, tack vare bartenderutbildningen har jag haft den bästa sommaren men den hade varit ännu bättre med sol och härliga sommarkvällar.



Jag var ute i måndags, först var jag och Johanna ute och käka på gränden sedan kom Nathalie och Emelie. Efter maten tog vi lite vin för att sedan gå vidare på förfest. En grym förfest mitt i stan och efter det blev det Etagé. Jag hade en GRYM kväll!!! Jag älskar att snacka jobb tydligen så när man är med folk från branschen så lyckas jag passa på och det verkar gå bra haha. Hoppas på jobb på slagt men vi får se :)








Igår var jag ute och käka med Louise på Nyhavn på Möllan. Vi börja hemma hos henne med ett glas sedan körde hennes mamma oss till Möllan. Har saknar henne oerhört mycket då hon har säsongat i Magaluf i tre månader. Idag blir det träning och jobbsökande!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0