Bilder gillas :)

Har haft lite problem med internet :/ men nu ska det väl fungera får jag hoppas.
Har haft en allmänt dålig dag idag måste jag säga men sånna dagar har man väl ibland. Lägger upp lite bilder från de senaste dagarna. Bilder är alltid roligare än att läsa en massa :)


Hade kräftskiva förra veckan förresten:





Båten med Petra i fredags.

Haha


På lördagen jobbade vi först på gymmet, städade allt! sedan blev det MFF matchen med personalen.





Efter matchen åkte jag och Carro och hälsa på hos pappa som fått ny tjej. Gullig liten by


Älskar er mina systrar <3


Sedan blev det en hel del Tacos, twister och kortspel. Avslutade sedan kvällen med en runda på Malmöfestivalen. Dagen därpå däremot var lite av Kaos. Carro lyckades låsa in nycklarna och väskor i bilen så vi hade ingenting och kom ingenstans. Fick låna telefoner och stå ute i regn i sisådär 2-3 tmmar haha. Till slut kom per med extra nyckeln till bilen så att vi till slut kunde ta oss hem :)





Igår blev det Båstad med Johanna Emelie och Jimmy :)

Bytte om ute, gick hur bra som helst ;)


Emelie och Johanna <3

I LOVE YOU <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0