Hunnit med en del..

Torsdag, snart helg. Har en hel del att göra idag men är lat som vanligt.
Var ute och gick en runda i morse på ca. 35 min. Sedan körde jag iväg för att skadebesiktiga bilen eftersom att vi hade inbrott i den för en vecka sedan.

Kom hem och åt en god frukost, inte så nyttig men det unna jag mig idag. Nu har jag badat, sitter och kollar klänningar och massa annt på Nelly sedan blir det arbetsförmedlingen.

Fick ett positivt samtal idag. Arbetsförmedlingen och jobbgarantin har klyddat väldigt mycket. Eftersom att jag i framtiden vill läsa vidare ska jag nu gå med i något där man får testa på och praktisera inom de område man vill läsa och prata med studievägledare osv. Låter bra faktiskt, fungerar inte det blir det nya jobbcoacher som även jobbar med europa så det ska nog bli bra till slut.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter possitivt Patricia , en bit på vägen , att hjälpa andra till ett bättre liv, skulle no vara något, du har ju erfarenhet av både det ena och andra!tänk på framtiden och få ett välbetalt yrke!Psykolog kanske??Kram älskar dej!!

2011-02-24 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0