Min helg :)

Då är helgen över och min favoritdag på veckan har kommit. Just nu sitter jag hos Johanna, hennes lillasystyer Josefine fyller 15 och ska snart ha vuxenkalas så vi ska äta lite kakor, inte bra men GOTT!

I fredags firade vi Felicia på tjejmiddag sedan var jag med Rasmus och har varit med honom hela helgen faktiskt. Vi har vaknat tidigt och haft hela dagarna att göra saker vilket har gjort att vi blev trötta tidigt och somnade i slutet av melodifestivalen.

I morse vakna vi 07.00 och tog en runda med Neo i Bulltofta, han fick springa av sig riktigt. Efter det blev det en runda i stan, sedan IKEA för att köpa ett bord, stolar och en massa annat och nu sitter jag här hos Johanna. Mysig helg måste jag säga :)

Det skönaste med att inte festa är att man vaknar i tid och mår toppen. Jag har börjat tycka om att göra saker på dagarna, förr väntade man bara tills kvällen skulle komma. Men nu tycker jag att solen ska komma också :) då får man ett sånt lyckorus :)..


När vi var på IKEA testa vi hur långt vi kunde hoppa. En kvinna gick förbi och ville också testa haha

Vi testa sängar :),

Rasmus leker sööt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0