Nu börjar jag igen :)

Nu börjar jag lite igen :)
Jag skriver för min egen skull för att jag tycker att det är kul. Nu ska jag börja skriva lite igen tänkte jag.

Det har hänt en hel del de sista månaderna, blandade saker. Olika känslor, både glädje, svek och en massa andra intressanta saker. Men det är bara historia nu, ett nytt kapitel i mitt liv ska börja.

Har bestämt mig för att börja träna en hel del, försöka äta så rätt jag bara kan och gå ut på helgerna utan att dricka. Måste ju tänka på sommaren, har gått upp en hel del sedan jag blev oaktiv på fotbollen, 10 kg är mycket att träna bort nu. Det gick bra innan min operation men sedan gick det bara utför hehe.

Idag träna vi: 

- 20 min crosstrainer
- styrka, ben
- 5 min gång på bandet
- 15 min löpning på olika nivåer.

Nu blir det något att äta sedan ett träningspass till ikväll :) .. Nu kör vi!

Carro, slut efter utfallsstegen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0