Snöööööö :(

Då kom snön igen, jag som gick och hoppades på våren snart.

Har tränat ett kort pass med pappa imorse och nu sitter jag och väntar på Johanna för ytterliggare ett pass. Känner mig grymt seg idag. Dagarna som arbetslös är inte roliga längre. Rutiner i livet är bra, jag har inga nu och känner mig helt värdelös emellanåt.

Vill bara ha ett jobb nu så att man kan få in pengar inför sommaren. Det är dags att anmäla sig till att jobba i sommar i Sunny Beach men måste ju ha lite pengar tills dess.

Skulle man börja plugga lite kanske. Har äntligen kommit på vad jag vill jobba med i framtiden. Jag är väldigt intresserad av allt som har med psykologi och beteendevetenskap att göra. Jag vill jobba med något där jag får motivera människor och hjälpa folk till bättre liv. Men vad vill man bli då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0