Träningen inställd :(

God kväll :)
Efter träningen i förmiddags
tog jag ett varmt bad och tände en massa ljus i badrummet. Bästa avkopplingen som finns som inte kostar en förmögenhet. HemmaSPA är grymt, det är bara att tända en massa ljus, fixa musik man tycker om och köpa lite olika badprodukter och en skrupphandske. Det kan jag varmt rekomendera!

Ville träna ett pass till nu på kvällen men alla mina träningskompisar jobbade eller hade annat för sig så det blev inget. Hade lite tjejsnack med My och mamma istället. Fick My att börja gymma med oss, så nu kör vi alla i morgon :)

Förresten hade jag en grym helg med Johanna. Lördagen var helt underbar. Först Indoorwalking, frukost, en tur till Falsterbo och rasta hundarna sedan blev det fest på kvällen. Igår var jag med Rasmus, hans hund Neo och Bentley på en runda i bokskogen och hade det mysigt. Har lite bilder från helgen :)

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0