Vad vill jag egentligen?

Då var helgen framme. Måste ta mig in till stan, arbetsförmedlingen, köpa presenter, träna, sen blir det att fira Felicia ikväll. Så jag har hela dagen planerad, men har inte mycket till ork.

Har legat i min säng hela morgonen och tänkt och tänkt. Jag känner mig förvirrad just nu, känns inte som att något är i balans just nu och jag har inte kontroll över något. Jag är är ett riktigt kontrollfreak så jag mår inte så bra när jag inte ha något under kontroll.

Att må bra och känna glädje, lycka ..är obeskrivligt skönt. Det känns som att man kan klara vad som helst och att inget är omöjligt. Jag är en riktig förhållandemänniska, jag vill inte ha någon pojkvän men vill bli kär igen. Det är något som gör mig riktigt glad iallafall haha :)

Nej, vad tråkig jag är nu ska jag ta och fånga dagen som man säger och få saker gjorda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0