AAAJ, skada ögat :(

Igår (Fredag) spelade jag match, lite oväntat men ja dom hade inte tillräckligt med folk så jag fick hoppa in. När jag kom in på plan tog det inte lång tid förrän jag kom ensam mot målvakten som hade bollen och som av panik sköt iväg bollen stenhårt, jag skulle hindra det och fick då skottet rakt i ögat. Det gjorde inte så ont utan jag blev mer rädd, min första tanke vara att ögat hade blivit inskjutet hahaha sen att jag skulle bli blind hahaha. Men när jag öppna ögat kändes det som att jag tittat in i solen ett längre tag, såg en skugga en längre tid och ser den inu så det är lite jobbigt men annars är det nog bra är lite öm och så men..

Jag fortsätter med bilder från min senaste vecka ..




Linus lärde oss en ny snapsvisa som jag tyckte sög riktigt men ja, den kördes hela kvällen..






Vi stack en stund till Robins student med men har dessvärre inga bilder därifrån.

Dagen därpå blev det grillkväll med lite kubbspel hos Anneli som vi inte träffat på länge som har flyttat ut på landet haha ;)




Och så kom fredagen.. 4 studenter+ 4 utsparkar = OMÖJLIGT! Vi cyklade in till stan och cyklade mellan skolorna vi hann faktiskt med alla utsparkar. Vi var dessutom hemma hos 3 st så jag tyckte att det var ganska bra gjort av oss. Sen att kvällen sluta så sjukt som den kunde är en annan femma. Jag sov iallafall 40 min den natten sedan upp och ta sig hem för att jobba i 8 timmar. Jag var såååååå död på jobb kan jag ju berätta.








en trött josse som bara ville sova vid detta laget


Andra studenten på vår runda


tredje..


Och en fjärde, Natali var bra på det när hon sprang ut iallafall haha så söööt :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0