Snaaaart <3

Klockan är 02.20 och jag sitter och väntar på att min mormor ska komma hem och min lilla prinsessa :) Har saknat henne jättemycket, har ju inte haft någon att pussa på i två veckor, ingen som kommer med roliga kommentarer eller någon att shivas med. Sist hon kom hem från semester var hon jättebrun vilket jag tror att hon är nu med.

Hon har varit med mormor och Christer i Cypern i två veckor. Där har varit en del regn vilket det inte varit på 25 år tydligen så dom har haft lite otur. Men dom har säkert haft det hur bra som helst ändå.. Jag somnade ett tag men nu vakna jag igen och satte mig vid datorn och tänkte kolla runt lite för att fördriva tiden :)

Sist hon kom hem från Grekland:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0