Dans på Strand ;)

Idag har jag och Johanna inte gjort ett smack. Jag jobbade mellan 9.00 och 12.00. Har varit en grymt tråkig dag faktiskt. Har även en vän som dragit slutsatsen att jag skulle ha gått och snackat när det inte ens är jag som gjort det. Hon har inte ens pratat med mig om det utan bara raderat mig från facebook och svarar inte. Det sjukaste är att det inte är jag som sagt något så här står jag oskyldig och blir anklagad och har inte ens en chans att försvara mig eller chans att bevisa att det inte är jag som gått och snackat. Blir så jävla lack på sånt!

Äsch, sånt är bara tråkigt. I tisdags åkte jag, Johanna och min syster till stranden i Falsterbo. Dock var det alldeles för kallt för att vistas på stranden. Vi hade med min högtalare så vi satte igång den och dansa loss på stranden hahaha. Vi var dom enda där så det var nice, vi dansa oss varma :) Låter kanske lite sjukt men F*N vad kul det var. Hoppas att vi kan göra det igen till och med !


 









Här ser vi fan lesbiska ut men det är vi inte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0