Vilken PANG kväll :D

Firade Anneli igår/idag som fyller 20år. Vi förfesta hos henne (jag körde så drack inte eftersom att jag ska jobba idag). Hemma hos Anneli spårade "jag har aldrig" ur lite och blev väldigt personligt haha men det var kul. Sedan stack vi till Hipp, har aldrig varit där en lördag när åldern är 25. Men F*N vad kul det var!! Rolig musik, mycket trevliga människor (finns alltid undantag) och så hade jag gott sällskap.

Johanna var bra på det igår och levde ut totalt. Det var riktigt härligt att se min lilla blyga "syster" släppa loss ordentligt. Hon fick dessutom ett antal drinkar och ett antal nummer hahaha.

Har sovit tre timmar nu ska jag till jobb :D

Bilden säger en hel del. Johanna sitter med tre glas, det kan förklara humöret ;'D
Kommer med fler bilder när jag slutat jobb <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0