Allt och inget ;)

Då var det fredag och helg igen. Vet dock inte vad som händer denna helg så den bliv väl lugn, eller man vet aldrig. Löning och hela Malmö kommer vara ute så vi får väl se.

Denna veckan har jag kommit underfund med vad det är jag vill hålla på med. Vi snackade lite om psykolog men jag kommer aldrig komma in där tyvärr så får väl ta något som har med psykologi och sånt att göra. Vi har även kommit på att min prestationsångest kan komma lite ivägen. Men den ska inte få hindra mig mer!!

Jag har nu insett att jag klarar mig utmärkt utan vissa människor. Förstår inte hur man kan vara så självisk att man aldrig kan släppa sin stolthet en aning för att ge en annan människa det hon förtjänar. Så jävla patetiskt!

Nu ska jag och Johanna ta något att käka sedan blir det en runda till Anneli som vi inte träffat på väldigt länge :)


Lite bilder från vad som hänt i veckan :)


En god sallad vid havet


Vi har fortsatt att vara på Lernia och inte gjort ett skit faktiskt..


Johanna i solen :)


Min söta syster



Gick en runda i västra hamnen med Neo och Rasmus i solnedgången :)



COOL hund hahah



Mäktig bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0