Älskar min råtta <3

Har haft två underbara dagar med min råtta Johanna. Imorgon blir en helt underbart perfekt dag och vi ska ha en massa roligt i morgon. Jag trivs bäst med dig min råtta.

Idag var vi i landskrona och tittade på tech futurum som är en hudvårdsskola. Johanna vill bli hudterapeut så hon kan fixa till mig :)..

I morse fick jag och pappa ett nytt träningsschema som jag är väldigt nöjd med så nu kör vi, eller ska jag säga att nu fortsätter vi för jag har varit duktig i minst en månad nu. Har inte druckit på två helger heller och det ska jag fortsätta med. En duktig Patricia är på väg.

Har även skrivit två personliga brev så i morgon ska vi söka jobb, wiiie :)

NU SKA JAG MYSA MED MIN RÅTTA, ha en NICE kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0