Arbetsintervju och god mat :)

Oj, detta har varit en lång men bra dag :)

Kan börja med att igår var jag iväg och klippte snelugg och köpte silverschampoo och en massa andra hårprodukter. Så där hade vi en liten förändring iallafall.

Idag gick jag med Jesscia till skolan så det blev en liten morgonpromenad i det till en början fina vädret. Sedan åkte jag hem och gjorde frukost till mig Johanna. Sedan blev det till att fixa sig för att åka på jobbintervju i Danmark. Det gick super och ska dit och prova på nästa månad sedan blir det två hårda månader i Juni, Juli!

Skulle egentligen resa mycket i sommar men väljer att jobba nu eftersom jag varit arbetslös så länge och åka mycket utomlands nästa år :). Känns vettigt att göra det nu faktiskt.

Nu har vi varit på ett pass och tränat. Är så trött så nu blir det sängen direkt.. Goood Naaatt








En grym middag i Köpenhamn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0