Hälsosam var det ja :)

Då har man börjat på ett nytt liv en tionde gång. Usch vad man hela tiden ska hålla på att försöka bli smalare. Allt hade varit så mycket lättare om man hade accepterat hur man såg ut. När man diskuterar saken med killar är det faktiskt dem som säger att "där ska vara något att ta i" haha. Ingen kille tycker att man ska gå ner i vikt eller så säger dom det för att vara snälla haha.

Nu ska jag försöka att äta hälsosamt och ta härliga promenader i det härliga väder vi fått..
Det svåraste är med helgerna, det är där vi hela tiden faller.

Nu ska jag planera inför min bästa väns födelsedag sedan blir det dusch och ta mig till Nathalie och efter det arbetsförmedlingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0