Love Life

Är glad men just nu lite smått förbannad.
Har genom arbetsförmedlingen fått en "utbildning" där jag skulle få studievägledning.. Hmm, vet inte vad det är för något. Kommer dit klockan 08.00 och har suttit där i 4 timmar och lyssnat på en man som berättat historier och ger oss kluringar. Ja, men visst är det så jag vill spendera min tid. För detta får jag 136 kr om dagen!!!!!

Jag har bestämt mig för hur mina två närmsta år ska se ut.
Jag ska fixa jobb nu, eller har preliminärt ett i sommar. Mamma och Per ska ha hura plats i falsterbo hela sommaren, är jag inte där så har jag huset för mig själv hela sommaren. Sen ska jag försöka klämma in en resa beroende på hur mycket jag kommer jobba. Sen ska jag spara pengar, förhoppningsvis ska familjen till thiland i vinter. Ska se om jag ska ta någon kurs eller behöver läsa något ämne som jag inte fick i gymnasiet. Sen nästa år i mars ska jag och min kusin till USA på semester för att lära känna människor sedan blir det kandke USA hela sommaren 2012 :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0