Lugn och trevlig helg :)

Då var helgen över.. Har haft en väldigt lugn och trevlig helg.
I lördags var vi hemma hos en kille i Bunkeflo med några stycken, tog det lugnt och hade det trevligt. Johanna har inte sovit med mig en enda gång på hela helgen. Hon har hittat en ny sovpartner hihi :).. Jag är glad för hennes skull.

Jag mår suuuuper för tillfället och det är helt underbart. Igår fick jag ett ryck och fixade i mitt rum och det blev verkligen superfint. HAr dock ingen bra bild på det. När man har det fint runt omkring sig mår man genast mycket bättre dessutom.


Fixade även garderoben:



Myspys i mitt rum :)


Johanna, min andra halva <3


Solen skiner idag :). Jag har precis ätit havregrynsgröt och druckit lite grönt tea. Väntar på Johanna och pappa sen ska vi iväg och träna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0