Snart fyller min råtta 20 år :)

Idag har jag och Johanna varit på vår gamla skola och hälsat på vår älskade lärare hehe. Vi tog en fika med henne och snackade i nästan 2 timmar. Hon fick mig att tänka om en hel del och det känns jättebra nu. En lärare, nu ser jag henne som min vän som jag älskar att prata med. Hon är helt underbar!

Sedan stack jag och Johanna för att äta GoGoGreen i Limhamn småbåtshamn. Efter det en runda hem till henne för att testa hennes klänningar som hon kan ha när hon fyller år. Och nu sitter vi hemma hos mig. Jag har planerat hennes fest tillsammans med min syster faktiskt. Den kommer bli super, kan inte berätta så mycket eftersom att det ska bli en liten överraskning för lilla tjockefisen <3

Snart blir det mat sedan träning. Jag älskar att träna, men vill även se resultat snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0