Träna träna träna :)

Onsdag..
Har ätit en god frukost som bestod
av: tre knäckebröd, ägg och lite kaviar , Lite fil med linfrön, grönt tea och en glad vatten med citron.

Johanna kom nyss och vi kollar på "Våra bästa år", ett program som dom flesta hatar men det är så dramatiskt att man måste kolla på det haha..

Jag fortsätter planera inför firandet och blir bara med uppspelt hela tiden. Det kommer blir toppen. Har varit nära på att försäga mig ett antal gånger, men lyckats hålla det mesta hemligt änn så länge :D

Idag ska vi träna, jag, Johanna och Felicia. Det blir Felicias första gång med oss och vi ska nog ge henne träningsverk haha. Det är målet iallafall. Jag tränade först med Johanna igår sedan  på kvällen körde jag ZUMBA med My och min syster. Visst var det kul men är skeptisk eftersom att man ser ut som ett kylskåp som försöker dansa latinodanser haha..

Senare ska jag och Felicia till Therese och ha en liten tjejkväll :)

En bild från gymet (ja det är bara 2 kilo, men vi är inte ute efter några större muskler. Vi kör lägre vikter men många repetioner)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0