Min dröm

Sitter just nu och tittar på det omtalade Bachelorette.. överskattat och löjligt men klart att man måste se det haha.

I helgen har jag bara tagit det lugnt. Haft trevligt med vänner och hade släktträff igår. Träffa min faster som kommit från Finland på en visit.

Har tänkt en hel del på sista tiden. Mycket tankar om livet och vilken väg jag ska gå. Uttrycket att man bara lever en gång är så mycket mer än fakta. Det är ett uttryck som framkallar tusentals tanka och känslor. Förr gilla jag inte att tänka på det men det är ett måste för det tar en till verkligheten. Det får mig att börja visualisera en hel del.

Mina högsta drömmar är väl något jag håller för mig själv. Men kan ju berätta att jag vill "testa mina vingar", resa och upptäcka annat än Sverige, möta människor som är både lika en själv men även de som är så olika och lära från dessa. Har en stor passion för att arbeta med människor. Jag vill motivera andra, jag vill lära mig av andra och jag vill utvecklas som människa. Oj vad jag blir djup nu men det kan vara kul att läsa det med eller ? :)

Grillning :)


Finsk gröt, "Chokladgröt" det låter riktigt äkligt. Men det är FAKTISKT riktigt gott :)


Jag och pappsen


Farbror Timo ville också vara med på ett hörn haha


Faster :)


sötnos


Pappa och Carros vanliga kamp haha


syster <3


vårkänsla, jadååå


Kusin


Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på "The perfect man" GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0