Äntligen Fredag :D

FREDAAAAG :)

Har ingen aning om vad som
händer denna dag. Har käkat en frukost med många points i, men frukost är bara så gott så jag lägger hellre fler points/kcal på den än lunchen. Jag har faktiskt gått ner 4.5kilo dock syns det inte på kroppen men det syns på vågen iallafall och den vågen har blivit ett beroende för mig..

Jag ska kolla på mitt lilla meningslösa program sedan ska jag hem till Jessica och snacka en massa. Det är ett bra tag sedan vi sågs senast men idag så ska det bli av.

Är hemma själv tills i morgon så jag och Johanna funderar på en myskväll här och käka lite tacos som ligger oss varmt om hjärtat hahaha. När det är helg får man unna sig något gott :)


Usch vad jag saknar denna lilla prinsen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0