ERIC SAADE <3

Eric Saade kom som sagt tre i Eurovision vilket är väldigt stort. Låten som vann är enligt mig en riktig skit låt. Jag gillade killarna från Irland men jag älskar Eric haha..

Sjukt att man kan tycka om en artist så mycket, han sjunger bra, är SÅÅ jävla snygg och dansar som en gud. Jag blir extalterad när jag ser honom haha. Kommer dock aldrig hitta en kille som är i närheten av så snygg som honom. Jag låter som ett desperat fan. Men shit vad jag tycker om den människan hahaha.. Han är perfekt, jag avundas Molly hahaha..

Träffade honom förra året i jägersro där han uppträdde och sedan skulle jag ta en autograf till min lillasyster som tycker om honom lika mycket som jag och då fick man snacka med honom haha. Nä men shit vad jag tycker att han är snygg :D


Ingen google bild ;) tagen med egen kamera säger jag stolt hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0